sobota 3. října 2015

Caligula (DJKT)

Jednoznačně velmi svérázné představení.

Na Caligulovi jsem se byla podívat na konci minulé sezony a jak vidno, zatím jsem si neudělala 100% obrázek. Pořád ještě (a možná čím dál víc) jsem toho názoru, že to je představení, které mi stačilo vidět jednou. Nebylo to špatné, ale bez další návštěvy se obejdu. To jsou jiná, která prostě "POTŘEBUJI" vidět několikrát.

Caligula u mě má tu nevýhodu, že se jedná o téma...nějak mě ta historická témata prostě neberou. Stejně jako Spartakus (byť v podání báječného Richarda Ševčíka) ani Stránského Caligula není tím, co by mě srtrhlo. Navíc trochu moderní ztvárnění... No prostě kombinace jedna z nejhorších..ale i přesto bych šla klidně znovu - když nebude na co jiného, nebo mi někdo nabídne lístek, nebo....

Příběh je sám o sobě je velmi zajímavý, zahrané to bylo také dobře... Ale není to pro mě položka v programu, kterou bych si zatrhla nebo se dokonce rvala o lístky.
Když půjdu znovu, tak nejspíš proto, abych dala hře druhou šanci.

O to víc by mě zajímal názor vás ostatních..... :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat