čtvrtek 28. dubna 2016

Dvojí domov (Experimentální prostor NoD)

Onehdá jsem opět vyrazila do Divadla Alfa na další představení pro dospělé. Naladěná Požitkáři na pozitivní notu jsem se docela těšila.


Tentokrát do Alfy zavítal Experimentální prostor NoD s inscenací Dvojí domov podle knížky Jana Čepa. Nutno podotknout, že jsem obsah hry moc nezkoumala, protože:
a) chtěla jsem se znovu odívat do Alfy, která ve mě vyvolala dojem netradičních, méně masově zaměřených inscenací, takže jsem prostě chtěla vidět další
b) lístky jsem vyhrála díky magazínu Žurnál - a darovanému koni....

Představení tří herců (Švehlík, Trníková, Prachař), jednoho hudebníka-pianistu a jednoho malíře, který v průběhu představení na plátně na pozadí scény nezúčastněně maluje obraz dvou postav odcházejících cestou pryč.

Nebudu to protahovat - pokud vím, nejsem sama, kdo nepochopil, o čem to mělo být.

Styl představení mi neseděl, výkony asi dobré, leč pro mě bez pointy, hudba dobrá, ale asi jediné, co bylo opravdu zapamatování-hodné, byl ten obraz, který v průběhu večera vnikal a vznikl.

Holt nemůže být vždycky posvícení.

3 komentáře:

  1. Ha :D zrovna, když jsem rozklikávala tenhle článek, mě napadlo, jestli ty chodíš i na hry, které se ti nelíbily :D V.

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Jo jo :-D Teda pokud mám předem podezření, že se mi to nebude líbit, tak to obvykle rovnou vyřadím z programu...a jinak se snažím na všem najít nějaká pozitiva.
    Ale třeba takový Caligula (http://kulturnim.blogspot.cz/2015/10/caligula.html), který bude mít zanedlouho derniéru, mi taky chybět nebude. I když to jsem pochopila, jenom mi to nesedlo.

    OdpovědětVymazat